夜深人静。。。。。。

夜深人静。。。。。。

孩子们和先生都睡着了,我还在翻来覆去的不能入眠,我的脑里还是一大堆数字,象拼图般的还是没有办法构成一幅画面。讨厌白天没办法解决的一大堆数字就象魔鬼般赳缠着我。

总是在那夜深人静时后,思想特别敏锐,很多遗忘的事情、白天不能解决的事物、往事等都会一幕幕的呈现脑海。

也许没有了白天喧哗的声潮,世界了静下来,我才能听见我内心的声音与我心里的想法。

小时候,我总爱在夜深人静时躲在被子里为白天的一切不如意而哭泣。出来社会工作后,我才发现我以往所谓的一却不如意是那么的微不足道。

人年纪越大,烦恼越多。。。。









- Posted using BlogPress from my iPhone

Comments

Popular posts from this blog

Renunciation of Malaysian Citizenship in High Commission of Malaysia in Singapore

Renewal of Malaysia international passport in the Malaysian High Commission, Singapore

Collection of Renunciation Certificate at Malaysia High Comm